Julmys med Elit.

Har nu kommit hem från Anna och alla simmarna. Var där och myste, drack glögg, bytte julklappar och spelade maffia. HAHA! Julklapps-spelet var helt galet! ca 15 tävlingsinriktade simmare satt vid bordet och slogs om de bästa julklapparna. När det bara var få minuter kvar av tiden skrek alla och var helt galna och slogs om de 4 trisslotterna som man kunde få! Ena stunden hade jag 3 julklappar och i nästa sek hade jag inga. Det slutade med att jag fick en ask toffifé. MUMMA :D Jag hade aldrig spelat julklapps-spel innan, gid vad kul det var!! :D

Sen efter maffian blev det att åka hem och köra hem Eva-lena. Det hade snöat ännu mer och man såg inte om man åkte på vägen eller inte. halt var det också och när vi kommit en bit såg vi folk som åkt ner i diket o satt fast. Så nu gäller det att köra försiktigt! speciell imorgon när jag ska hem till ljuva hem Gallnäs där vägen dit inte är direkt den bästa på jorden (Y) Good luck!

Imorgon äre julstafetter! ELIT VS U-ELIT.



Klassisk gren bland julstaffetterna, få i så många personer som möjligt i en badmössa, får se hur många vi klarar imorgon ;D Eve sitter alltså i badmössan på bilden som ni ser, coolt tycker jag :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Uppdatera lite då ;)

2010-01-02 @ 20:29:42
URL: http://hannamaripetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0