Taxichafför?

Igår kväll blev det att köra bil och skjutsa folk överallt kändes det som :P Först under dagen var jag tvungen att köra mamma till Söderköping, när jag kom in igen ringde Niklas och ville ha skjuts, vi plockade även upp hans kompis Robin. När jag kommit hem han jag pusta ut lite och sen var jag tvungen att köra Malin till Söderköping :P Sen åkte jag hem till Nina och vi åkte hem till mig. Vi bestämde oss för att gå ut, så vi åkte till Hugo vid 12tiden. Senare blev det att köra hem Robin till Lindö och sen Nina till Söderköping igen :P Till sist åkte jag och niklas hem till Ljunga och soooov som stockar :) Är taxichafför mitt nya yrke kanske? ;)

hade iallafall jättekul :) Träffade ganska mycket folk jag kände och det blev lite shake på dansgolvet med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0