13/07

Ännu en ny vecka på sommarlovet. Snart är ju sommarlovet slut :O mitt sista sommarlov för alltid :O och det ser ut som att jag kommer jobba väldigt mycket de få veckor som är kvar :S Ska iväg om någon timme och jobba igen 13-20. Längtar till torsdag då jag, Niklas och min familj ska på kryssning :D wihoo :D

Idag ser du ut att vara fint väder :) och jag avskyr att jag inte har någon balkong! Jag känner mig så inlåst :S Nästa gång jag flyttar är ett måste med balkong!

Jag saknar mina tjejer Hanna och Nina!!! Vi ska kasnke träffas på onsdag, men det krockar nog med andra saker tyvärr :( Vi MÅSTE hitta en lucka bland allt jobb o ses!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan du inte träffas på onsdag nu? :O Jag och Nina kan allafall , jag menade ju att jag inte kunde på tisdag eftersom kuratorn kommer och allt det där.

Haha, ja det får vi göra. Det är roligt med smink :)

2009-07-13 @ 14:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0