Helsingfors

I torsdags så åkte jag med mamma, pappa, Malin och Niklas på lite kryssning till Helsingfors :) Det var det bästa på jättelänge! Vi sov först en natt på båten, sen gick vi iland och gick en dag i Helsingfors och sen sov vi en natt till på båten. På kvällarna blev det ganska sena kvällar, allra senast för mig o Nicce, De andra gick oftast o la sig efter alla uppträdanden o så. Sen blev det mycket dans och bara sitta o vara för oss själva :) Var jättemysigt! Dansade till alla möjliga lugna låtar som livebandet spelade, sen satt vi ute på däck också väldigt mycket och såg bl.a solnedgången :)

Väl i Helsingfors gick vi runt och bara kollade. Vi hade inte dirkekt planerat något så vi gick runt. Jag och Nicce köpte oss ett par likadana solglasögon typ:P Värsta matchigt ;) Niklas köpte även en snygg tshirt och jag köpte en fotlänk :)

Här kommer lite bilder:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0