HEJ!

Hej hej allihoppa! Jag vet att jag inte har bloggat på vääääääldigt länge nu! Har inte haft någon ork till det helt enkelt. Det har hänt ganska mycket sedan sist. Tjejkväll hemma hos mig, SKOLAVSLUTNING, studentvecka, party, jobb och massa mera! Det har varit väldigt dåligt väder som alla vet. min studentvecka nästa år MÅSTE ha strålande sol varenda dag!!!

Idag har jag varit ute i bottna :) Bakade chokladbollar och tog det bara lugnt. Nu sitter jag hemma, har ätit jordgubbar och mjölk :) MUMS!!! Vi fick en nu FS pro igår på träningen (en slags baddräkt med långa ben för de som inte vet i specielt material) Har lyckats få på mig den nu och det typ ca 30 min :O mina fingrar är helt ömma och svider nu :P


Imorgon är det MIDSOMMARAFTON :) Dock är planeringen inte så jättebra. Blir nog att vara ute i ljunga och sen får man se vad som händer. Jag börjar jobba kl 9 på midsommardagen så får bli ganska lugnt =/. Midsommar är verkligen en traditionsgrej. Man äter sill och potatis och dansar kring midsommarstången osv. Hoppas verkligen att jag får uppleva det imorgon. Bara det inte blir regn som vanligt över midsommar.

Glad midsommar på er alla!! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA! det där lät taskigt :D jag kan med bli brun bara att det tar lite längre tid ;) saknar dig med :(<3

2009-06-25 @ 00:55:40
URL: http://hannamaripetersson.blogg,se
Postat av: SOFIE

Söta du!:)

2009-06-27 @ 17:41:06
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0