27-05-09

En bra dag! :) Vaknade upp brevid Niklas. Alltid mysigt :) började sedan skolan vid halv 11 då det var EU-debatt. Jag har ingen aning om vilket parti jag tillhör, jag tycker att det är så svårt med det där. Har så svårt att ha min egna åsikt på något konstigt sätt. Sedan hade vi en lååång rast iallafall, fick besök av mi älskling då med för han också hade slutat skolan :P Sedan musik och där var jag klar med allt så fick sluta tidigare :)

DAGENS PINSAMMA!
Jag cyklade sedan till träningen, tog stan på vägen för att hämta Ninas Tröjja som hon lagt undan. Sedan tränade jag och det var en ganska kul träning. När jag sedan kommer till omklädningsrummet och ska klä på mig så ser jag att mina byxor är helt röda i rumpan :O:O:O:O:O:O. Det var inte mens för de som tror det, nej det är från påsen som jag satt dit på sadeln innan jag cyklade till träningen(så att jag inte skulle bli blåt i rumpan för min sadel läcker vatten). Färgen på påsen hade alltså färgat av sig. Undra hur länge jag haft den färgen i rumpan! om det syndes massor! Om folk såg det NÄR JAG GICK PÅ STAN!! :O pinsamt! kommer säkert bli kallad menstjejen om någon känner igen mig från stan :P Nästa gång ska jag se till att INTE ta en röd påse på sadeln iallafall! :P Jag har lärt mig en läxa från och med idag!

ciao :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH! det där skulle jag viljat sett :D



Svar från min blogg: Ja, visst är den ;) det var roligt att vara tiger :D

2009-05-28 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0