Baktajm

Har bakat jättegoda muffins nu :D "Fridas specialare" kallar jag dem bara för att det var hon som hade bakad dem första gången jag smakade dem ;) innehåller vit choklad, Hallon och valnötter. Sitter och pluggar och kände att jag behövde något smarrigt att snaska på. Egentligen var muffinsen till för att jag skulle ha med dem när jag skulle åkte tillsammans med Niklas och kolla på Olle när han skulle spela fotbollsmatch, men jag tror inte det blir något av det. Ni som vill ha receptet får säga till så kan jag lägga in det någon dag, men nu har jag inte tid. Nej nu måste jag fortsätta plugga. ciao!


Kommentarer
Postat av: celine

Jag har en bloggtävling på min blogg, var gärna med :D

2009-05-14 @ 21:02:27
URL: http://Celine.bloggsida.se
Postat av: Hanna

Lägg in receptet :D Jag vill ha, sen kan vi ha det till vårt projekt :D<3

2009-05-17 @ 23:45:33
URL: http://hannamaripetersson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0