Helgen

Gud så skönt det har varit med helg!!

Fredag. kvällen började med att äta på restaurang på Athena med festkommiten. Jättetrevligt! Åt först förrätt, vitlöksbröd. MUMS! Till Varmrätt blev det oxfilé och fläskfilé med klyftpotatis till. Supergott! Efterrätten orkade faktiskt ingen :O HAHA!
Efter maten splittrades alla och jag försökte ta mig på mina klackskor(första gången jag använde det) ut till smedby där jag skulle träffa Niklas och sedan gå hem till Hanna och Voctor. :) Kvällen blev att umgås med lite fler folk i smedby och spela lite basket och umgås, sedan blev det film och när jag och Niklas började känna oss ganska trötta for vi hem till Ljunga :)

Lördag. Vaknade alltså i Ljunga och de första timmarna blev att ligga ute i solen och hjälpa Niklas att plugga. Sen blev det att arbeta lite. Jag tvättade bilarna lite snabbt och Niklas klippte gräset. Klockan 4 åkte vi ut till Bottna tillsammans med min lilla kusin Nike och min faster som skulle sova i bottna över natten. Där det blev en lugn kväll och god mat. Såg Twilight, och den är så bra!

Söndag. Jag och Niklas tog fyrhjulingen och körde runt lite. Åkte ner till vattnat o.s.v. Jättefint nu när det börjar bli sommar :) Klockan 12 kom det släkt för att Fira min lillasyster. Hon fick paket av mig. En BH, flip-flop, Isglassformar och en kondom från mig och Niklas (eftersom hon fyllde 15) ;). Var ute i solen hela dagen och nu har jag fått lite färg :) Dock har mina ögon böjat göra ont :S. Sen övningskörde jag in till stan som gick kanonbra! :D Här kommer lite bilder från helgen också...





  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0