LÅNGHELG

Nu är det låång ledighet. Ganska skönt, men dock ska jag jobba :/ torsdag, fredag och söndag och på lördag ska jag tävla i Linköping. Jobba hela 9 timmar imorgon tillochmed :O Får man ens jobba så länge när man inte ens är 18?

Har varit hos doktorn idag med. Har fått TVÅ olika droppar, en för infektion och en för allergi. Doktorn visste inte vilket det var :S tycker att en som han borde list ut det, det är väl liksom hans jobb att göra? aja, nu får jag inte simma iallafall, pga glasögonen och kloret.

Nu sitter jag iallafall hemma. Har varit ute och spelat basket med lite vänner. :) Snart blir det bäddtajm. Sweet dreams <3



Kärlek till Niklas Rinqvist <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

joo det fåru bara slita på;D

2009-05-20 @ 23:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0