LÖRDAG


Jag sitter hemma själv nu, Niklas är i Oxelesund och har det kul med lite vänner till familjen o så, fuskigt! Vill ha honom o mysa med nu. aja. Funderar på om jag ska ge mig av mot ljura till Nina och hennes gangstagäng. Skulle vara jättekul :D, men jag är så himla trött :S dels känner jag mig döful, ruffsigt hår och ögoninflamation är ingen snygg mix. Har ingen platttång här heller :P

Har tävlat idag. Det gick ganska bra. Jag är helt nöjd iallafall. Dock inget pers, men det gör inget. Första tävlingen i 50-bassäng också. Det kändes låååångt, har ju inte ens tränat något i 50bassängen hemma än :P Vädret var verkligen till och från. Ena sekunden regnade det och helt plötsligt blev det jättevarmt och sol. Nu är det fint väder ute också, så det känns fel att sitta inomhus. Får se vad jag har ork till att göra ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0