RÖD TORSDAG

Sitter hemma nu. Denna lediga dag har jag hunnit med ganska mycket än så länge. Började med att vara duktig och ge mig ut och springa på morgonen och efter det var jag yttligare duktig med att äta gröt till frukost :O :D Sen jobb. Behövde bara jobba till 14.30 fast det var tänk att jag skulle jobba ända till kl 19 :O skönt var nog det, för det kändes som klockan gick lååååångsamt när jag satt där i kassan med mina blanka ögon. Jag ser typ ut att vara trött 24.7 nu för tiden. :P

Sen bar jag mig av till himmelstalund och träffade Niklas, Olle, Calle och Julia. Vi kollade när Anton spelade rugbymatch. Jag förstod ingenting av matchen :P

Sen övningskörning. GICK KANON! statstrafik för hela slanten :P svängde förbi halvars tillochmed för pappa var så nöjd :)

Nu är jag hemma. Ikväll blire kanske lite volleyboll och pizza :P Om jag har råd :P dåligt med pengar så här i slutet av månaden. Som vanligt... ^^

hejsvej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0