Sommar

En lite mulen dag som denna svävar tankarna iväg och jag vill verkligen ha sommarlov! Tänk att vakna upp på morgonen och troligtvis kunna göra något superkul! Ta med några vänner och åka och bada och grilla och ha det jättemysigt! Att börja se solbränna efter bikinin och att små fräknar börjar titta fram :) Att kunna äta frukost utomhus varje morgon. Börja använda shorts och flipflops varje dag :)  Ta båden och åka ut till en ö och bada hela dagen med e liten picknickorg. ÅÅH så härligt!

Sticka till smultronstället lite spontant och köpa sig en Hinke. det gjorde jag och Niklas förra året, och det är ett måste för iår också har jag bestämt från och med nu! Jag sitter och kollar lite bilder från förra sommaren, jag blir glad av det och nu vill jag att det ska bli sommar! :)

 







Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst är lila fint ja:D Men den här sommaren ska vi oxå umgås massor :)<3

2009-05-07 @ 15:11:14
URL: http://hannamaripetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0