TACK!

  • Ett stort tack till deniese som har gjort iordning min Blogg lite. Mycket bättre än innan tycker jag, lite mer personlig :) Gå gärna in på Hennes blogg där hon skriver om allt möjligt :) liketolive.blogg.se




  • Dagen har det inte hänt lite dittan och dattan. Först skola där det var ungefär som vanligt, sen skulle jag egentligen träffat min Niklas, men han har blivit sjuk så får kanske träffa honom imorgon istället. Krya på dig älskling. Så istället far det ner till Biblioteket med Hanna där vi satt med Olle och Calle och efter det träffade jag min Evelina :) Vi gick på stan och jag köpte lite småsaker så nu kommer jag nog inte ha råd med att köpa något mer denna månad pga min låga ekonomiinkomst. Tur att jag ska jobba i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0