Teater

Har precis varit på teater i skolan som var obligatorisk, men tur var det för jag tyckte att den var riktigt rolig! Kommer dock inte ihåg vad teatern hette. Niklas var med mig också, vi satt med Hanna som hade med sig Victor också :) teatern handlade om två bröder var av en av dem hade ADHD/någon slags autism tror jag. Så fick man se när de var ute i deras sommarstuga och den ena brodern hade en tjej på besök som han bara pratat med över internett innan. Ben, killen som hade ADHD var sjukt bra på väderprognoser och var kär i hon som höll i vädret på tv. En som sagt rolig teater med humor :)

Efteråt gick vi hem till mig, Hanna hann tyvärr bli hämtad så jag fick klara mig själv med killarna. Nu är det bara jag och älsklingen kvar och vi har ätit pannkakor :) dock inte hemmagjorda :S dom var väl sådär, men det dög väl :)

Snart blire nog att sova för mig för jag har dum morgonträning imorgon, så jag måste gå upp kl 5 medan Niklas kan fortsätta sova typ 2,5 timmar :O FUSK!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0