Övningskörning

Är helt slut!! Har tränat och jag gymmade 1 timma och simmade 1 timma. Jag kommer ha träningsvärk imorgon :O.

Efter träningen övningskörde jag. Det gick superbra! Inte ett enda kärringstopp, vilket är framsteg :D. Vi startade med att hämta min mobil ute i Ljunga som jag glömde imorsse, jag känner mig helt tom och maktlös när man inte kan nås och inte kan ringa någon om man skulle behöva, men samtidigt är det ju ganska skönt. Dock hade pappa också glömt mobilen idag och det var honom jag var tvungen att få tag på vilket blev lite krongel, men det löste vi :)   Sen bar det iallafall av mot citycross och jag körde genom stan. STOLT! Så nu är det bara tuta och köra och bara bli bättre och bättre.



Kommentarer
Postat av: Evelina.

haha joo det såg ju bra ut när du körde ;) gast jag blev ngt rädd när både du och din far "tryckte näsorna" mot rutan för att vinka, fick bilder att ni körde av vägen, allt mitt fel! :P haha

2009-05-12 @ 20:38:21
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0