BIO och SM i Göteborg :D

Idag vad första dagen på SM i Göteborg och det blev en väldigt bra start för min del och vårt lag! :) Hade bara 4x 50 Frisim idag och jag fick förstasträckan och simmade under pers på 26.35 :) alltid kul att slå pers!! De andra flickorna simmade också jättebra och vi slog nytt juniorklupprekord som var vårt mål :D

Sen när försöken var slut blev jag, Michelle och Malin jättesugna på att gå och se den nya NEW MOON på bio :D Eve ska se den på måndag så hon stannade hemma. Det var SUPERBRA!! och shit vad snygg Jacob var i den!! vi satt nästan och dreglade inne i salongen haha!  :D Den filmen rekomenderar jag! inte bara för honom, utan hela handligen var jättebra och en riktig kärleksberättelse:)





Imorgon blir det mer tävling! håll tummarna! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mallan

Haha Linda ! Du får inte dregla över andra killar när du har Niklas, fyfy! :D

2009-12-04 @ 17:53:40
URL: http://malinekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0