Ett nytt försök.

Nu har jag fått lust att börja blogga lite igen. Bara för att få skriva av sig lite liksom. Nina har tjatat också så det får vara för hennes skull bara för hon är bäst ibland :)

Idag har varit en slappardag. Vaknade ganska sent och började plugga direkt. Känner att jag ligger efter med mycet nu när man haft praktik och bara skjutit fram allt =/ inte bra! Sen for jag iväg till MAXI en snabbis för att "Panta meeera". fick ihop 30 kr faktiskt :D. Blev att svänga förbi Niklas också på hans nya jobb och säga hej :) När jag kom hem ville jag vara ännu mer händig och försöka sätta ihop hyllan som jag köpte på IKEA i veckan, men redan efter några minuter kände jag att det behövdes mer än en person och lite bättre verktyg än de få som jag har :P

Sen blev det träna. Gymmade först och Eve får nog bli min nya gyminstruktör. Hon visade lite övningar jag inte brukar göra. Dock kommer det säkert leda till träningsvärk imorgon :P Simningen var najs. Älskar att toppa :)

Nu sitter jag hemma ensam igen, har beställt studentmössan :D WIIIE!

Imorgon blir det sovmorgon :) ME LIKE!

NATTI NATTI.

Kommentarer
Postat av: nina

topppen(Y) snart äre röjj hoho!:D

2009-11-22 @ 23:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0