.

Ännu en dag har gått. Dagarna bara rusar förbi! rätt som det är ligger man på ålderdomshem...

Idag skulle jag egentligen ha skottat snö hela dagen, men min mobil funkade inte imorsse så pappa fick inte tag i mig. För er som inte vet så har jag lite extrajobb hos pappa och skottar snö inne i Linköping, FÖR HAND!! med skyffel!! Så det är inget lätt jobb ni ;)

Dagen fortsatte iallafall med att jag och Niklas äntligen kom iväg och köpte lite julsaker, så nu har vi advetsljusliknande saker i alla fönster och lite tomtar :) Vi blev klara med alla julklappar till våra föräldrar och syskon med :D

Är ledig nu från träningen till torsdag, men funderar ändå på att gå och träna imorgon, chrille frågade om jag ville vara med på hans bodypump-pass imorgon. Det är lockande.. :) fast det är kl 8.00 så får se om jag orkar upp :P





Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0