Ho Ho Ho

Är nyduschad, skönt! börjar bli frisk nu. Har varit sjuk sen i onsdags och har inte heller orkat duscha så var inte så fräsh i morse när jag vakna :P

Idag blir en ganska händelserik dag trotts min förkylning, vill inte anpassa mig efter den. Ska kila till stan först för att fixa lite smått och gott. Sen klockan halv 5 ska jag och Niklas äta med Johanna och Olle :) sedan ska vi nog vidare och spela biljard eller nått. Skulle först ha bowlat men jag fick förhinder ikväll. Igår ringde nämligen Fräcka-Martin om att han fixat biljetter till mig till Peter Johanssons Julkonsert ikväll :D ! (lång historia om varför han fixat dom osv) men så hiiimla gulligt av honom! Har hört att Peter Johansson ska vara jättebra sångare! Har aldrig hört honom, trotts att han är från S:t Anna som jag, + att hans pappa skjussade mig till skolan när jag gick på s:t annas skola :P Jag ska hur som helst gå med Malin Andersson eftersom det var henne jag fikade med när Martin erbjöd oss biljetterna :) Så det blir nog en kanonkväll :D Sen efter det får vi se vad kvällen bjuder på ;)



Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0