nyårsfirande:)

Är väl som vanligt lite sent ute men ska väl berätta lite om Nyår. Kvällen startades hemma hos mig. Nina kom först så hon hjälpte mig med maten och klädsel mm :) Senare kom efterlängtade Carro och sist grabbarna Niklas, Olle, Ponthus och Jocke :) Det serverades potatisgrej i ugn (typ klyftpotatis) fläskfile och tzatziki :) Efterrätt: Glass och smälta hallon och lite dekoration. Det var mucket mumsigt!

Sen for det vidare till Hanna i svärtinge :) Där var det dans, lek, fyrverkeri, skratt och prat :) Kul kul! :D När klockan var 1 tog vi bussen till stan och jag och Carro gick till festen där de flesta simmarna höll till :) Där var det inte så mycket Dans, vilket jag och Carro ville göra, så vi åt lite frukt, pratade lite och sen stack vi hemmåt igen :) Fick tag i en taxi också som tur var :D

Här kommer lite bilder med som jag snott från hanna :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0