Underbar helg

Helgen har spenderats i Bottna hemma hos mamma, pappa, Malin. Jag och Niklas åkte ut i fredags kväll. Hela helgen var lugn och trevlig :) På lördagen blev det att åka fyrhjuling, leka i snön och grilla korv :) MYS MYS! men herre gud vad kallt det var!! 20 MINUS! :O Jag hoppas inte det är så kallt när vi ska till sälen V.6. Kvällen blev iallafall att sitta framför tv:n med täcken och chips.

Idag (söndag) har jag och Niklas bara tagit det lugnt. :) Han skulle egentligen jobbat så vi åkte till Norrköping på morgonen, men sen hade han fattat det fel så han var visst ledig så då åkte han hem till mig :) Han hade köpt med sig varsin chokladkanin :) Tack :) Gud vad jag Älskar dig :)



Snart ska jag sova. Imorgon är det ju skola igen. Segt att börja gå upp tidigt =/ men det är väl bara att man tar sig i kragen och gör det man ska.

HEJ SVEJ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är dem :D Jag vart kär i dem direkt när jag såg dem, så jag köpte dem :D Hoppas jag får hem dem snart :)

2010-01-12 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0