Veckans lediga dag - tillsammans med Eve

Enda dagen utan någon träning alls idag :D vaknade upp i Carina Karlssons säng brevid min underbara vän Evelina :) Var där sedan igår kväll. Blev att äta frukost, göra iordning oss och åka in till stan där vi gick och prövade balklänningar, eller jag prövade :) Hittade en som jag blev förtjust i, men ska ta med mamma en dag och visa innan jag köper något. Vilken färg man ska ha är nästan svårast :O  H VAD JAG LÄNGTAR TILL STUDENTEN!! Sen åkte vi iallafall hem till henne igen och åt av hennes SUPERGODA kärleksmums som hon bakat :) Nu sitter jag hemma och har lagat lite kyckling med klyftpotatis som jag ätit och blev riktigt gott! Snart ska jag ta spånkisen till Chrille och umgås med ännu mer vänner :)
BYYYYEEEE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0