Första natten i nya lägenheten

Godmorgon! Nu har jag precis ätit lite frukost. Sitter nu i min och Niklas nya lägenhet :) Har fått iordning väldigt mycket faktiskt men det är småsaker efortfarande ligger i sina kartonger och jag har inte hunnit packa upp alla kläder än.

Jag gillar lägenheten jättemycket och tror att vi kommer trivas jättebra :) Soffan jag supernöjd med!! ASskön!! :D Det negativa med lägenheten är att killen som bodde här innan städat så jätteordentligt. Det var fläckar här o där. Sen så läcker vattenkranen i köket lite, tror inte ens dom har gjort en besiktningskoll på lägenheten innan vi kom hit, så imorgon måste vi ringa HSB direkt!!!

Nu måste jag kila till jobbet, ska jobba 9-19. Känns lite surt för jag vill ju vara här och göra klart det sista, men det får Niklas sköta ;)

hej svej!




Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0